Intrebari Frecvente Aerosky

1. Care este programul de lucru al Aerosky.ro?

 Programul nostru este de Luni pana Vineri intre orele 09:00-18:00 si Sambata intre orele 10:00-13:00. 

2. Ce servicii pot rezerva prin intermediul Aerosky.ro?

Aerosky.ro ofera bilete de avion (aveti optiunea de a cauta cea mai buna varianta de zbor din mii de zboruri interne si internationale), camere de hotel si inchiriere de masini (rent-a-car). Pentru a efectua o rezervare, trebuie doar sa accesati pagina corespunzatoare:BILETE DE AVION,HOTEL, RENT-A-CAR. 

3. Pot rezerva mai mult de un serviciu in cosul de cumparaturi?

Pe site-ul www.aerosky.ro este disponibila optiunea de a rezerva bilete de avion, camere de hotel si rent a car in acelasi cos de cumparaturi.

4. Cum pot verifica serviciile pe care le-am rezervat?

Rezervarea se poate verifica accesand link-ul Checkmytrip din mesajul de confirmare ori site-ul www.checkmytrip.com, caz in care va trebui sa introduceti codul rezervarii (format din 6 caractere), precum si numele de familie al pasagerului. Check My Trip va va afisa detaliile rezervarii. De aici puteti sa tipariti sau sa trimiteti prin e-mail itinerarul corespunzator rezervarii sau simplu sa vizualizati detaliile pe ecran.

5. Cum pot lua legatura cu un consultant aerosky.ro?

Pentru a contacta unul din specialistii nostri te rugam sa suni la telefon 0264-439117 sau sa trimiti un mail la rezervari@aerosky.ro.
Adresa: Aerocenter, Cluj-Napoca, Piata Cipariu 15.

Rezervari Bilete de Avion

1. Cum pot rezerva un bilet de avion?

Folositi motorul de cautare de la sectiunea Bilete de avion, introducand ruta dorita (biletul de avion poate fi doar pentru dus, bilet dus-intors sau pentru o ruta mai complexa- destinatii multiple), datele de calatorie (plecare, sosire) si numarul pasagerilor, apoi accesati butonul CAUTA. In acest moment, sistemul nostru de rezervari cauta printre mii de zboruri cea mai buna varianta pentru dumneavoastra. Pe site-ul www.aerosky.ro sunt afisate cele mai mici tarife disponibile. In cazul in care datele dumneavoastra de plecare/retur sunt flexibile, puteti alege optiunea “Date flexibile (+/- 3 zile)” si veti obtine toate zborurile in intervalul solicitat. De asemenea, exista si alte criterii de a personaliza cautarea unui zbor: puteti alege intre un zbor dus-intors sau doar dus, un zbor direct sau cu un numar limitat de escale,un bilet rambusabil sau puteti alege compania aeriana. Dupa ce accesati butonul CAUTA, vi se vor afisa toate zborurile corespunzatoare criteriilor de cautare mentionate de dumneavoastra. Puteti sorta rezultatele in functie de pret, durata zbor, ora de plecare, ora de retur, companie aeriana. De asemenea, puteti opta pentru zboruri directe sau cu una sau mai multe escale. Pentru a verifica si alte optiuni, puteti alege sa fie afisate mai multe recomandari in pagina. Dupa ce alegeti cel mai potrivit zbor pentru dumneavoastra, dati click pe butonul SELECTEAZA si reverificati datele rezervarii. Click pe butonul "Selecteaza" pentru a merge pe urmatoarea pagina unde puteti citi regulile tarifului care se aplica zborului selectat "Vezi regului tarif". Ulterior veti avea posibilitatea de a citi si accepta Termenii si Conditii  Aerosky. Butonul "Continua" va trimite in pagina "Finalizare rezervare" unde va trebui sa selectati cum doriti sa platiti rezervarea. Plata cash - Plata numerar in agentie sau Transfer bancar - selectand una din aceste optiuni, vei rezerva gratuit serviciul ales si vei pastra rezervarea pana la data (inclusiv) specificata de compania aeriana la "Reguli tarif". Cu toate acestea, rezervarea nu presupune garantarea tarifului si a datei de emitere. Compania aeriana are dreptul sa modifice conditiile rezervarii atat timp cat biletul nu este emis. Plata Online – Card bancar, Internet banking sau Plata in rate  inseamna ca biletul electronic va fi emis in acelasi timp cu rezervarea. Dupa emiterea biletului, in functie de tariful ales, compania aeriana poate impune diferite penalizari de anulare sau modificare a datelor calatoriei).

2. Cum pot sa ma asigur ca rezervarea biletului de avion este confirmata?

In momentul finalizarii rezervarii biletului de avion, pe site este afisata o pagina de confirmare. Aici va sunt oferite toate detaliile rezervarii: ruta aleasa, datele de calatorie, compania aeriana selectata, orarul de zbor. Este bine sa salvati sau sa tipariti aceste informatii  si sa retineti codul de confirmare a rezervarii (PNR). Informatiile rezervarii le veti primi de asemenea pe adresa dumneavoastra de e-mail. Pentru orice nelamuriri legate de rezervarea efectuata, consultantii Aerosky va stau la dispozitie. Puteti sa ne contactati telefonic de Luni pana Vineri intre orele 09.00-18.00, sau sambata intre 10.00-13.00 la numarul  0264-439117 sau sa ne trimiteti un e-mail la rezervari@aerosky.ro. Va rugam sa retineti codul rezervarii, pentru ca acesta o sa va fie solicitat de catre agentul de ticketing care va ofera asistenta.

3. Ce se intampla daca rezervarea confirmata nu este cea dorita?

In situatia in care va dati seama ca ati facut o greseala in rezervare sau ca serviciile rezervate nu sunt cele dorite, va rugam sa contactati de urgenta un consultant Aerosky. O puteti face de Luni pana Vineri telefonic, apeland numarul 0264-439117 in intervalul orar 09:00-18:00, sambata intre 10.00-13.00 sau puteti sa ne scrieti pe e-mail, completand formularul de contact, accesand butonul „Contact”. Va rugam sa ne furnizati toate datele rezervarii. In situatia in care aveti un cont pe site-ul www.aerosky.ro, puteti sa anulati biletul de avion direct din contul dumneavoastra. Lista rezervarilor efectuate o gasiti accesand link-ul „Rezervarile mele”. Pentru biletele deja emise si achitate este important sa contactati cat mai repede unul dintre agentii nostri de ticketing, astfel incat acestia sa va informeze despre costurile anularii sau modificarii rezervarii si penalizarile pe care le aplica compania aeriana.

4. Se pot face modificari la biletele de avion deja rezervate?

Modificarea unei rezervari se poate face doar in anumite situatii si de regula cu penalizari ale companiei aeriene. Exista insa si cazuri in care nu este permisa nicio modificare, caz in care va trebui sa achizitionati un nou bilet de avion. Pentru modificarea sau anularea unui bilet, va rugam sa ne contactati cat mai repede posibil, telefonic la 0264-439117 sau prin email rezervari@aerosky.ro.

5. Ce inseamna non-refundable?

Un bilet de avion non-refundable este un bilet nerambursabil. Asta inseamna ca in cazul in care anulati rezervarea, nu recuperati nimic din valoarea biletului de avion deja achizitionat. Aceasta conditie de non-refundable apartine companiei aeriene si veti fi informat asupra ei inainte de achizitionarea biletului de avion, daca cititi cu atentie conditiile tarifare ale biletului de avion.

6. Cum pot sa reconfirm rezervarea la zbor?

Majoritatea companiilor aeriene solicita pasagerilor sa reconfirme rezervarea cu 72 de ore inainte de data plecarii, de aceea va recomandam si noi sa reconfirmati zborurile. Daca nu reconfirmati rezervarea, exista riscul ca aceasta sa fie anulata de catre compania aeriana.Pentru a reconfirma rezervarea dumneavoastra cu 72 de ore inainte de zbor, va rugam sa ne contactati pe email la rezervarI@aerosky.ro sau la telefon 0264-439117.

7.Cum intru in posesia biletelor de avion?

Biletele se emit electronic si le veti primi pe mail in cel mai scurt timp dupa efectuarea platii. Le puteti printa si sa va prezentati cu ele la zbor. Pe baza codului de rezervare si a documentului de calatorie (pasaport sau carte de identitate) veti fi imbarcat in aeroport. Anumite companii aeriene solicita introducerea in rezervare a unei remarci care sa contina datele de identificare din pasaport (numar pasaport, data nasterii, nume prenume).
 
8.Cum pot face plata biletelor de avion?

 Plata serviciilor contractate prin agentia Aerocenter se poate face atat de catre persoane juridice, cat si de catre persoane fizice astfel:
Plata cash sau prin card (debit sau credit)  direct la sediul agentiei, Piata Cipariu 15, Cluj-Napoca, Cluj
Plata prin transfer bancar (virament) sau depunere de numerar in conturile deschise la ING Bank, BCR sau Garantibank.
Plata prin card la distanta: acesta modalitate de plata presupune sa va dati acordul pentru extragerea sumei (euro sau RON) aferente serviciilor contractate prin intermediul Aerocenter, de pe un card de debit sau de credit, apartinand marcilor VISA, VISA Electron si Mastercard.
Plata prin Internet banking (transfer bancar on line): presupune transferul printr-o conexiune securizata pusa la dispozitie de banca dumneavoastra.

Conturile pentru efectuarea platii sunt: 

ING BANK CLUJ
Cont in lei: RO94INGB0003008122918912
Cont in euro: RO43INGB0003008122910712
Program ING BANK: Luni – vineri: 09.30 – 16.00.

Banca Comerciala Romana (BCR)
Cont in RON: RO16RNCB0106026579380001
Cont in euro:  RO32RNCB0106026579380004
Program BCR: Luni – vineri: 08.00 – 18.00

Moneda in care se poate face plata

Plata se poate face in euro sau RON. Pentru plata in lei se foloseste cursul afisat de Banca Nationala Romana (BNR) in ziua emiterii facturii la care se adauga 2%, coeficient de risc valutar.

Alte informatii legate de modalitatea de plata

Daca aveti contul in alta banca decat ING sau BCR si utilizati ca metoda de plata transferul bancar (OP / ghiseu sau casierie – virament bancar) sau Internet banking si doriti confirmarea cat mai rapida a operatiunii, va rugam sa confirmati plata prin e-mail atasand o copie scanata a ordinului de plata cu stampila si semnatura bancii sau prin fax la numarul 0264.439.117. Platile inter-bancare  sunt procesate manual intr-un interval de pana la 24 de ore. De asemenea, platile efectuate vinerea vor fi procesate doar luni. In cazul in care este vorba de transferuri intra-bancare (BCR-BCR sau ING-ING), plata va fi procesata in maxim 1 ora.
Platile efectuate la distanta prin card sunt procesate instantaneu.
 
IMPORTANT! Recomandarea noastra este sa efectuati plata in EURO. Pentru plata in RON, contravaloarea biletului este calculata la cursul BNR + 2% (comision de risc valutar).

9. Toate companiile aeriene vand bilete de avion electronice?

Da. Incepand cu data de 1 iunie 2008 bilete de avion se emit electronic, aceasta masura fiind  obligatorie pentru toate companiile aeriene.

10.Pot face o rezervare de bilet de avion pentru un minor neinsotit?

Deoarece conditiile de calatorie impun ca minorii sa fie insotiti de un adult de 18 ani sau peste aceasta varsta, site-ul Aerosky.ro nu permite efectuarea de rezervari pentru minorii neinsotiti. Va rugam sa contactati unul din agentii nostri daca doriti sa faceti o astfel de rezervare.

11. Cu ce tip de avion voi zbura?

De indata ce obtineti disponibilitatea de zbor, tipul de avion va fi afisat langa numarul de zbor, impreuna cu alte informatii cum ar fi durata zborului, mesele incluse pe parcursul zborului.

12. Pot sa calatoresc cu animale de companie?

Acest lucru depinde exclusiv de regulile companiei aeriene, de aceea va rugam sa ne contactati si sa ne transmiteti detaliile rezervarii iar noi vom contacta compania aeriana in numele dumeavoastra pentru a solicita acest serviciu.

13. Ce cantitate de bagaje pot transporta fara costuri suplimentare?

Fiecare companie aeriana are propriile reguli de transport pentru greutatea si dimensiunile bagajului de cala si de mana. Greutatea permisa difera in functie de companie aeriana, destinatie si clasa de rezervare. Va rugam consultati regulile de transport ale bagajelor in momentul achizitionarii biletului sau ulterior. Daca greutatea admisa este depasita, se plateste o taxa suplimentara perceputa de compania aeriana (in general aceasta taxa este mare) per bagaj in aeroport la imbarcare.
 
14. Cum rezerv bilete pentru un grup?

Pentru a rezerva bilete pentru un grup mai mare de 9 persoane, va rugam sa contactati agentii de ticketing Aerosky, care vor solicita companiei aeriene cotatiile speciale de grup.
 
15. Ce tipuri de zboruri pot rezerva prin intermediul Aerosky.ro?
 
Puteti rezerva bilete pentru zbor doar dus sau bilete pentru zbor dus – intors. De asemenea, puteti cumpara bilete atat pentru curse ale operatorilor low cost ( WizzAir, EasyJet, Fly Dubai), cat si ale operatorilor curselor de linie (Tarom, Air France, Austrian). Puteti cumpara bilete de avion atat pe rute interne, cat si pe rute externe.

Lasa-ne un feedback

Feedback-ul dvs. este important pentru noi. Pe baza feedback-ului primit de la dvs. incercam sa imbunatatim serviciile si sa respectam cerintele dvs.
100% din clienti recomanda aerosky


lasa-ne un feedback